Vacature Junior Developer/Support Engineer

Junior Developer/Support Engineer in Sassenheim

Over de functie

De Junior Developer/Support Engineer treedt op als eerstelijns en tweedelijns support voor alle E-commerce klanten. Je lost technisch inhoudelijke vragen en problemen van de klant op binnen de kaders van de vastgestelde SLA.

Dit doe je niet alleen door de vraagstukken te registreren in het ticketsysteem maar je zorgt ook voor een juiste afhandeling, waarbij je de klant op de hoogte houdt van de voortgang. Je werkt aan een continue verbetering van de supportafdeling, zodat het gehele werkproces verbeterd wordt. Je deelt daarbij je kennis met collega's waar je nauw mee samenwerkt om onze klanten te ondersteunen.

Why Kega?

Wa ga je concreet doen?

- Je treedt op als eerstelijns en tweedelijns support voor onze klanten en je gaat daarin geen uitdaging uit de weg

- Het is jouw missie om de klant zo goed mogelijk te helpen en test daarvoor de voorgestelde oplossing

- Je bent verantwoordelijk voor een vlotte communicatie en een correcte afhandeling van de vragen of problemen van klanten

- Je werkt continue aan de verbetering van de support afdeling en het verbeteren van het gehele werkproces (om Support te voorkomen).

Je bezit een gezonde dosis lef en bent ondernemend

HBO werk en denkniveau en je hebt 1 tot 4 jaar relevante werkervaring

Bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van ICT, Webdevelopment of Informatica

Geen uitdaging is te groot, jij grijpt dit namelijk met beide handen aan en denkt in kansen en oplossingen

Je bent bekend met commercieel klantcontact en hebt affiniteit met IT

Jij scoort bonuspunten als je oplossingsgericht bent en sterk bent in het opbouwen van werkrelaties.

Nu wil jij natuurlijk weten wat je van ons kan verwachten, toch?

Bij ons krijg je een warm welkom van de leukste collega's en kom je terecht in een innovatieve werkomgeving.

Een mooie functie met volop ruimte voor eigen ideeën en ondernemerschap binnen een informele organisatie

Een goed salaris, 25 vakantiedagen en een reiskostenvergoeding of OV-vergoeding

Op je eerste werkdag voorzien wij je van een MacBook inclusief laptophoes, muis en overige benodigdheden. Wij werken hybride, daarom vinden wij het belangrijk dat je ook thuis een goede werkplek hebt

Toolbox waar wij mee werken: Slack, Gmail, Google drive en Keephub

Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt naast de onbeperkte toegang tot een online trainingsplatform, een jaarlijks budget voor trainingen

Elke dag een heerlijk verzorgde lunch en we hebben een actieve personeelsvereniging, waardoor je het gehele jaar verrast wordt met attenties en evenementen.


Digital commerce

Vanuit onze Unified Commerce visie ontwikkelen wij apps en composable commerce platformen die onze opdrachtgevers extra omzet opleveren.


Digital solutions

Besparen met slimme, digitale oplossingen. Wij helpen opdrachtgevers bij het kiezen of ontwikkelen van de juiste tools en functionaliteiten voor hun organisatie .

Solliciteer via onderstaande gegevens!

Stuur ons een berichtje en we beantwoorden deze graag.



Functie:support engineer developer
Startdatum:08-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kega via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Kaagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Kaag
  2. Junior Developer/Support Engineer Kega 08-02-2024

Bekijk ook andere vacatures