Visual
Word leerkracht op de Korte Vlietschool
Ben jij een leerkracht die van een uitdaging houdt? Wil jij zinvol en waardevol werk doen? Houd je ervan als geen dag hetzelfde is? Kom dan in schooljaar 2024-2025 ons team versterken als:
Leerkracht (WTF 0,6)
Op de Korte Vlietschool bieden we speciaal onderwijs aan kinderen van vier tot twaalf jaar. In een veilig pedagogisch klimaat zorgen we ervoor dat leerlingen prettig kunnen leren en zich ontwikkelen. We werken vanuit een goede balans tussen veiligheid en uitdaging. Jij maakt een toekomst mogelijk voor onze leerlingen.
Wat vragen we?
Wat bieden we?
Salaris en dienstverband
Interesse?
Verras ons uiterlijk 23 juni 2024 met je sollicitatiebrief en cv. Je kunt deze sturen naar , : . Inlichtingen over deze functie via , tel. .
De Korte Vlietschool is onderdeel van Resonans speciaal onderwijs .
Samen met leerlingen, ouders en ketenpartners realiseert Resonans een aanbod van onderwijs en zorg. Dit om onze leerlingen alle kansen te geven om zo zelfstandig en volwaardig mogelijk in onze maatschappij te leven en uit te stromen naar een passende plek in dagbesteding, werk of vervolgonderwijs.
Stichting Resonans
Elisabethhof 17
2353 EW Leiderdorp
T
E
Informatie
Ziek melden (tussen 08.15 - 08.45 uur)
T
Functie: | leerkracht |
Startdatum: | 11-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3301 – 5862 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Korte Vlietschool via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Kaagkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Kaag via Kaagkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Kaagkrant.nl.
© Kaagkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.