Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Noordwijk Zh

In de rol van werkorganisator ben je constant bezig met het coördineren van onderhoudstaken die gericht zijn op voornamelijk woningcorporaties. Meldingen in behandeling nemen en kijken naar de mogelijkheden ter oplossing. Het kunnen reparaties of storingen zijn, waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent voor de klanten.

Hiervoor gebruik je jouw communicatieve vaardigheden, zodat je begrijpt waar het probleem vandaan komt en wat er moet gebeuren om op te lossen. Ben jij flexibel in het schakelen, kan je snel het daadwerkelijke probleem achterhalen en heb je enige ervaring op het gebied van service en onderhoud? Lees dan snel verder.



Functie:Werkorganisator backoffice, Technisch Administratief Medewerker
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via t.punt@eminentgroep.nl of 06 - 39 51 50 12. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.

Deel de vacature:

Redactie Kaagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures kaag
  2. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures