Vacature Administratief Medewerker Personeelszaken Parttime

Administratief Medewerker Personeelszaken Parttime in Schiphol-Rijk

Ben jij dé persoon die administratief alles op orde heeft en alle HR gerelateerde zaken goed kan beheren? Solliciteer dan nú op deze tijdelijke functie als administratief medewerker personeelszaken, want ze staan om jou te springen! 

Wat krijg jij?

In dit bedrijf krijg je alle ruimte om jouw 24-urige werkweek in te delen zoals jij het prettig vindt. Werk je als administratief medewerker het liefst 1 of 2 dagen thuis? Dat kan! De volgende dingen staan allemaal op jou te wachten als je hier aan de slag gaat: 

  • Salaris tussen €2800,- en €3800,- bruto o.b.v. 40 uur per week. 
  • Pensioenregeling. 
  • Thuiswerkvergoeding van €3,30 per dag. 
  • Hardware om jouw werk thuis goed uit te kunnen voeren. 
  • 100% vergoeding als je met het OV reist, óf €0,23 per gereden kilometer (tot maximaal 25 kilometer enkele reis). 
  • Leuke personeelskortingen via corporate benefits. 
  • Fiscaal fitness voordeel. 

Functieomschrijving

Jij houdt je bezig met de administratieve afhandeling van diverse HR gerelateerde zaken. Als administratief medewerker personeelszaken ben je verantwoordelijk voor de verwerking en controle van mutaties op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van personeelsleden. Jouw taken zijn onder andere: 

  • Beheren en digitaliseren van personeelsdossiers. 
  • Administratie van de pensioenuren. 
  • De werkuren registreren voor de verloning van het team in België. 
  • Eerstelijns informatie verstrekken omtrent personeelsaangelegenheden
  • Inplannen van trainingen, cursussen en opleidingen. 

Het bedrijf: 

Deze organisatie vertegenwoordigt een groep sterke reismerken op het gebied van corporate travel, marine & energytravel en sport-events. Als gedreven travel management company is dit bedrijf één van de snelst groeiende in de sector. Wereldwijd vindt je ze in meer dan 45 landen met ruim 100 kantoren en de vestiging op Schiphol-Rijk biedt meer dan 100 collega's. Als klant word je ontzorgt op gebied van travel en hospitality. Wil jij jouw klanten kaarten geven voor de Champignons League Finale in Engeland? Dit bedrijf regelt alles omtrent de hospitality, vervoer en F&B. 

Wat breng jij mee?

Wanneer jij een mbo-opleiding hebt afgerond in de richting van P&O en kennis hebt van arbeidsrecht heb je natuurlijk een voorsprong, maar het is ook erg belangrijk dat je: 

  • Nederlands goed beheerst in woord en geschrift. 
  • Ervaring hebt met AFAS en MS Office. 
  • Integer bent en goed om kunt gaan met tegengestelde belangen. 

Ben jij dé kandidaat voor deze tijdelijke rol als Administratief medewerker tot einde 2024? Klik nu op de sollicitatie button! 



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via aalsmeer@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Kaagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures kaag
  2. Administratief Medewerker Personeelszaken Parttime Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures