Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Lisse

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een totaalinstallateur dat actief is in alle disciplines op het gebied van werktuigbouwkunde, elektrotechniek, meet- en regeltechniek en zwembadtechniek in eigen huis. Van A tot Z, vanaf het ontwerp en de uitvoering tot en met het service en het onderhoud. De organisatie waar je aan de slag gaat is een familiebedrijf wat is uitgegroeid tot een grote speler in de installatietechniek. Er is altijd een warm ontvangst en je voelt je hier echt thuis.

De organisatie is gevestigd in Lisse en goed te bereiken met de auto vanuit grote steden als Haarlem, Leiden en Zoetermeer. En ze hebben zelfs parkeerplek voor de deur! 

Functieomschrijving

Voor onze klant in Lisse zoeken wij een administratief medewerker. Ze zoeken iemand die ondersteuning kan bieden op het administratie stukje. Het is een diverse functie met wisselende werkzaamheden en dat maakt het juist ook zo leuk! Je werkt nauw samen met je collega's van contractbeheer en de planning. Ook ben je het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers over onderhoudscontracten. Je werkzaamheden bestaan uit het verwerken van werkbonnen en het opzetten van offertes binnen het beheerteam. Als het nodig ben jij daar ter ondersteuning bij het maken van roosters en storingsdiensten. Je overige taken bestaan uit:

  • Het opzetten en muteren van onderhoudscontracten;
  • Voorbereidingen treffen voor het voeren van onderhoud werkzaamheden;
  • Rapportages opvragen, doornemen en presenteren.

 Deze functie is dus heel wisselend en is beschikbaar voor 36 tot 40 uur per week.

Functie-eisen

Je bent communicatief sterk en weet van aanpakken! 

  • Je beschikt over een Havo denk- en werkniveau;
  • Je beshikt over de Nederlandsetaal in woord en geschrift;
  • Je hebt ervaring met MS Office, Excel en Word. Als je ook ervaring hebt met Syntess Artrium dan is dat mooi meegenomen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen de €2.200 en €2.800 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Pensioen en vakantie bouw je op;
  • Werktijden zijn, maandag t/m vrijdag in dagdienst van 8.00 uur tot 16.45 uur;
  • Doorgroeimogelijkheden met een interne opleiding;
  • Goede werksfeer;
  • Team uitjes waaronder een jaarlijkse barbecue;
  • Een dynamische en informele organisatie, waar je samenwerkt met een team van technische talenten.

Ben je nieuwsgierig geworden? Deze opdrachtgever staat voor veel open dus heb je twijfels, reageer dan alsnog! Wil je graag meer informatie, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki en zij nemen binnen één werkdag contact met je op. 



Functie:coördinator service planner
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 2800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Kaagkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaagkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Kaag
  2. Administratief medewerker Olympia 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures